Little Live Lady

Little Live Lady

28.11.13

Poprvé...


Ne, nemyslím tím to typické „poprvé“, které každému naskočí, když tohle slovo vidí.



O tom to tu vážně nebude… I když… Nikdy neříkej nikdy, že :o).



Poprvé tady, první článek, první „zápas“ s novým blogem, první vymýšlení témat, první výstřel do prázdna. Pokud jste dočetli až sem tak tleskám, já bych asi až sem nedošla…





Takže… Co tu vlastně najdete? Zatím sama trochu tápu, každopádně určitě sem tam info o nějaké zajímavé akci kterou navštívím. Občas trochu hezkých věcí, které mě těší a které mám ráda.  Příležitostně taky něco z mého života. Uvidíme, jestli vás tu něco zaujme. Pokud se mi podaří vykouzlit vám třeba jen úplně ten nejmenší úsměv na rtech, budu moc a moc ráda.





Tak, to by bylo něco úvodem a teď už se jdu vrhnout na přípravu na zítřejší akci, na kterou se vydám já a moje "ženy", které tu občas budete potkávat :o). Tak ať ten první „opravdický“ článek má o čem být!





Zatím přeju krásný den, posílám trochu hudby všem a v sobotu se vraťte :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)