Little Live Lady

Little Live Lady

19.1.14

Občas na cestách

Dnes mám trochu cestovní náladu. I když je něděle, já sedím v křesle, popíjím domácí jahodový milkshake a ukusuju hlavu Brumíkovi od BeBe ;o). A z tohohle domácího pohodlí myslím na to, kde všude už jsem se byla podívat, kam se ještě podívám a co všechno ještě můžu zažít.
Pár cestopisů pomíchaných s knihami, kde se cestování taky projevuje :o)
I když u mé lásky ke knihám jsme byli nedávno tady, trochu se k ní dnes vrátíme. Za posledních pár dnů se u mě totiž zabydlelo pár nových knih a jedná se hlavně o cestopisy. Listuji jimi a už se těším, jak zmiňovaná místa navštívím. Cestování totiž miluju. Ať už se jedná o cestu jen pár kilometrů nebo pár tisíc kilometrů, vždycky se moc těším. Zatím jsem poznávala hlavně krásy Evropy a to ještě jen docela málo, a tak se těším, až se jednou vydám někam pořádně daleko :o). 

Korfu
Líbí se mi samozřejmě i tady u nás. Doma je doma :o). Každý rok se snažím navštívit nějaké místo kde jsem ještě nebyla. A nebo se vracím na místa, která jsou mému srdci blízká a mám je ráda. Jak jste na tom vy? Užíváte si cestování? Pro mě je to vždy zážitek. Ráda cestuji snad čímkoliv, jediné co moc nemusím jsou autobusy. To není nic pro mě. Jako malá jsem milovala cesty autem do Chorvatska, vždycky jsme jezili na noc a mě odjakživa baví pozorovat noční krajinu a okolí. Vlastně mě to baví dodnes :o). 

Chorvatsko
Co se týká destinací, jsem v tomhle směru dost nenáročná. Ráda jezdím za teplem, za zimou, dokonce ani déšť mi nevadí, občas je to pro dané místo ta nejlepší kulisa. Záleží na spoustě okolností, ale nepamatuji si, že by se mi někde nelíbilo. Jak to máte vy? 
Náramek - Korfu
Olivový olej - Korfu, Eiffelovka - Paříž, Naušnice - Chorvatsko
Co mi mé cesty hlavně připomíná je spousta fotografií, nějaká ta videa a taky drobnosti, které si moc ráda pořizuji. Vozím si domů snad cokoliv - od oblečení přes doplňky a kosmetiku až po jídlo a různé dobroty. Pokaždé si taky přivezu nějaký magnet a velmi často i nějaký hezký notýsek, tužku, propisku.. Prostě cokoliv co mě zrovna praští přes nos :o). 

Nejlepší kondicionér světa - Řecko, Gumička do vlasů - Chorvatsko


Chňapka - Řecko, Likér - Rakousko, Otvírák - Chorvatsko, Sklenička - Vídeň - Rakousko, Čokoládové lanýže - Belgie, Magnet želvička - Tunis, Nejlepší čokoládové ruličky s náplní - Řecko

 Abych si toho pamatovala co nejvíc, začla jsem si příležitostně vést takový cestovní deník, kam si vlepuji účtenky a prospekty, zapisuji nová slovíčka v cizím jazyce a přidávám informace o tom kdy a kde jsem byla. Můžu si tak svoje dovolené prolistovat i za dvacet let a když by mi něco z paměti vypadlo, deník mi to připomene :o).  



Jak jste na tom s cestováním? Kam cestujete nejraději? A pořizujete si taky nějaké cestopisy? Dejte vědět, moc mě to zajímá :o)!

2 komentáře:

  1. Uz jsem dvakrat napsala komentar a ani jednou se mi neulozil ach jo tak snad do tretice.. Skvely prispevek,zvlast pro me protoze zitra jedu po delsi dobe konecne na cesty a pro vsechnu zaneprazdnenost poslednich dni se nestiham ani tesit coz je tuze skoda.Tvuj clanek me konecne lehce naladil a navnadil.Skoda ze clovek nemuze cestovat tolik kolik bY si pral,ale zas si o to vic kazdou cestu uzijem,ne?;)A ten naramek z korfu je tuze nadherny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elvinku, to je asi nějaký začarovaný kruh ty komentáře, blogger trochu všechny zlobí ;o). Cestování si pořádně užij, hned bych vyrazila s tebou, už mám cestovní absťák ;o).

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)