Little Live Lady

Little Live Lady

4.5.14

Sečteno, podtrženo... aneb uplynulý týden

Krásnou neděli přeji! Jak si ji užíváte?

  tak nějak všelijak - chvilku něco dělám, chvilku okouním u počítače, odbíhám k plotně, uklízím oblečení... Prostě od všeho kousek. Uplynulý týden byl i navzdory volným dnům nějaký rychlý a doma jsem nestihla skoro nic udělat. Tak to dnes doháním ;o). 

 Na minulý článek o Holešovice Fashion Marketu 8 jste bohužel museli čekat déle, než jsem původně plánovala... A dnes se dostaneme k tomu proč ;o). 

 S kamarádkou jsme si  zaplatily členství ve fitku a začínáme chodit cvičit. Teda zatím jsme byly dvakrát (v pondělí a v úterý) a příští týden to plánujeme stejně tak. Nebyla jsem schopná si v životě byť jen představit že do nějakého fitka nadupaného samými svalovci a vyžlaty někdy strčím nos, natož že bych tam dobrovolně chodila a cvičila! 

Nové fitko, nová výbava - kupodivu růžová :o)

 Nastal ale zlom, sama už cítím, že je potřeba se svým tělem něco dělat a trochu mu pomoct k lepší vitalitě. A abych vám řekla pravdu, lidi okolo si ve fitku ani neuvědomuju, natož abych stihla hlídat jestli po mě blbě nečučí ;o). Plánuji chodit ze začátku 2x - 3x týdně a uvidím, jak mě to bude dál bavit ;o). 

 Jak jste na tom vy? Chodíte někam cvičit? Cvičíte doma? Nebo na to prdíte a nic neřešíte? Určitě mi dejte vědět, všechno mě zajímá :o).

 Takže tak, v týdnu jsem žila hlavně cvičením... A o víkendu... nás čekala oslava! Proto to cvičení... ;o). Slavily se narozeniny dětí mého skorošvagra (bratra mého drahého K.) a oslavu jsme si moc užili! Jen škoda, že jsme museli brzy odjet, nicméně na dortu jsem si stihla pochutnat ;o).

Dárečky pro dětičky :o)
Moc dobrý Spongebob :o)

 A dnes... Dnes jsem se hned po ránu pustila do malého zvelebování našeho balkonu. Mám spoustu kamarádů a známých co bydlí v bytě v Praze stejně jako my a od většiny z nich slýchám "co bych já dal/a za balokon", "to máte místnost navíc" a další a další... Jenže... Balkon je sice super, ale málo kdy se dostanu k tomu si na něm posedět, koukat ven a nic neřešit... Navíc na něm máme nesložitelný sušák na prádlo (už nějaký pátek je kapku rozbitý ;o)), Kubišta si na něj odkládá věci z fotbalu a je na něm koš na tříděný odpad... Náš balkon tedy zatím slouží jako taková místnost na všechno, než prostor k relaxaci... A já se to odedneška budu snažit změnit! 



Tak mi držte palec a moc si užívejte zbytku víkendu :o) 







4 komentáře:

  1. Ahoj Denis, prosím kontaktuj mě na e-mail kvůli zaslání výhry v soutěži.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, to snad ani není možný, děkuji a jdu Ti psát :o)

      Vymazat
  2. Moje milá Deni,
    jsem moc ráda, že ses do cvičení tak pěkně pustila, teď se dokonce stydím, jak to proti tobě flákám. :) Snažím se cvičit doma, ale teď přes praxe mi to moc nejde. Musím pořádně zamakat! :) A když tak koukám na tu tvou výbavičku, měla bych si taky pořídit nové cvičební oblečení a hlavně boty (poslední dobou nějak ujíždím na sportovních botech a vybírám a vybírám..) :))
    Dortík je krásnej, určitě chutnal výborně. :) Balkon je krásný, taky bych ho v budoucnu chtěla. Udělej si kafe, jdi si tam sednout a relaxuj, je to potřeba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi,
      já se ke cvičení doma nutila posledních asi sto let a nějak mi to prostě nešlo. A teď zjiš´tuji, že to fitka už jsem mohla klidně chodit dávno. Docela mě to začlo bavit, tak doufám, že mi to i dlouho vydrží :o). Každopádně nová cvičební výbava perfektně namotivuje, aspoň u mě to tak bylo. Takže vřele doporučuju :o).
      Dortík byl skvělý - půl čoko a půl vanilka a tak jsme si mohli i vybrat :o).
      Jdu se řídit tvojí radou, uvařit kafe a relaxovat, zase jsem se k tomu dlouho nedostala.. A ty udělej to samé! ;o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)