Little Live Lady

Little Live Lady

18.6.14

Dva tipy na víkend v Praze aneb kde se potkáme - Dyzajn Market & Apetit Piknik

 Krásný podvečer všem!

 Po delší dovolenkové odmlce jsem tu zase zpátky s ultra rychými tipy na víkend. Pokud totiž o víkendu zůstanete v našem hlavním městě tak jako já, můžete si víkend (a hlavně sobotu) zpříjemnit. Jelikož už je (zase?!?) středa je to vážně na poslední chvíli... Za což se vám omlouvám, ale při všem tom flákání mi internet připadal jako cizí svět, do kterého ani nechci vstupovat. Doporučuju všem prostě jednou za čas vypnout mobil, zaklapnout notebook a vytáhnout ze zásuvky budík (lednici v zásuvce radši nechte ;o)). 

 Teď už ale k slibovaným rychlotipům na víkend, kde mě s mými ženami můžete potkat!




 Akce No. 1: Letní Dyzyjn Market

 O Dyzajn Marketu už jste si u mě mohli přečíst v těchto článcích. Kdo o tomhle báječném marketu - kde mimo jiné necháte všechny peníze - ještě neslyšel, je to akce, která - cituji svůj starší článek ;o) - "dává šanci zviditelnit se velké spoustě tvůrců. Ať už jde o módní návrháře, designéry, keramiky, kuchaře, prostě pro všechny tvůrčí duše, které se nebojí jít s kůží na trh." A já tenhle "festival všeho" jak ho sama pro sebe nazývám prostě můžu. Půjdu se tam podívat už po několikáté a vy přijďte taky, je to pecka :o).

zdroj




 Akce No. 2: 4. Apetit Piknik

 Od 10:00 na Karlínském náměstí bude čekat spousta a spousta kulinářů, cukrářů, kuchařů a dalších nadšenců na již čtvrtém Apetit Pikniku. Já se na téhle akci byla loni podívat poprvé a mé dojmy byly jednoduše... plné. Plné oči od koukání, plné nohy od ťapkání, plné břicho od papání a trošku teda i plné zuby všech těch lidí. I tak to ale rozhodně stojí za to! Akci pořádá redakce časopisu Apetit. A máme se skutečně na co těšit! Kromě všech těch dobrot nás totiž čekaj workshopy, cooking show a večer dokonce koncert Tata Bojs!


zdroj


Pro bližší informace klikejte na odkazy, dozvíte se úplně všechno :o)

A já se vás teď ptám...

Potkáme se?

Nejdřív dyzajn a pak dlabanec? Nebo že by obráceně...?

Potěšit oko a břuch?

Za mě ANO!

PS: kdo se nedostane nemusí smutnit, foťák beru a nenechám si dojmy jen pro sebe :o)

PPS: když už byla zmínka o mých ženách, jedna z nich začla psát moc krásné články - Molly´s Dreaming - tak se třeba mrkněte ;o)

10 komentářů:

  1. Já bych tak chtěla jít na Apetit piknik. Bohužel ale máme ve hře ještě další dvě akce, tak se musíme rozhodnout a je to těžký :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, ať vybereš jakkoliv, určitě to bude stát za to ;o). Ale tohle rozhodování ti nezávidím...

      Vymazat
  2. Hihihi o těchto akcích jsem přesně chtěla také napsat tipy :)) Takže se radějí vrhnu na nějakou tu kavárničku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to pardon ;o). Každopádně kdyby byla nějaká kavárnička na cestě mezi těmahle dvěma akcemi, vůbec bych se nezlobila ;o)

      Vymazat
  3. Já myslela že nám to v sobou výjde na Dizajn market a spojíme tak užitečné (práci) s příjemným, ale nakonec to opět dopadlo jinak. A ještě k tomu Apetit piknik? Ach jo, tenhle víkend jsme tam vážně měli být...I když všechno zlé k něčemu dobré, páč vím že bych tam nechala beztak všechny peníze co mám :o) Každopádně si to užij, budeme se u nás v lese těšit alespoň na móóóc fotek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elvinku, tak to mě moc mrzí, nějak se to všechno sešlo na jeden víkend... Ale tak není všem dnům konec, že ;o). Víkend si i tak moc užijte! Teď budu fotit ještě o moc víc :o)

      Vymazat
  4. Ženo má, to jsi vystihla přesně - unavené nohy od ťapkání, plná břicha od papání a plné zuby toho lidu nakonec trošinku taky :D ale bude to super a už se na sobotu strašně těšíííím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky moc těším :o* A halvně i na vás, s nikým jiným by to takové nebylo :o)

      Vymazat
  5. Moc ráda bych šla na Apetit piknik, ale bohužel je Praha dost daleko!:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí... Ale budou i další, třeba si naplánuješ víkend v Praze a zrovna se trefíš... ;o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)