Little Live Lady

Little Live Lady

6.4.15

Co je...?

... že se tu nic neděje?

Po dlouhé době ahoj všem ;o)

 Začala jsem připravovat článek o přečtených knihách za březen... Podívám se na blog a zjistím, že poslední článek byl o přečtených knihách za únor! To jako utekl měsíc, aniž bych cokoliv dala dohromady? No, překvapilo to i mě...

 A co že se to děje, že nic nepíšu? Vlastně nic, čas je, nápady jsou... Sama nevím, proč jsem vše "nehodila na papír" a nezveřejnila... Záhada letošního roku je na světě ;o). 

 Každopádně dnes tedy jen tak lehce. Trochu z mého života ale pohodově, bez stresu a jen o příjemných věcech :o).

 Konečně zase začínám trávit svůj volný čas sportem a snažím se tolik neflákat... Nakoplo mě lepší počasí (které v Praze vzápětí vystřídal šílený vítr, kroupy, sníh...), touha začít o sebe víc pečovat a dbát (loňských a letošních rýmiček už bylo dost!) a pak taky... ehm... ehm... pohled do zrcadla. Už jste si všimli, že když se díváte do zrcadla, nastavujete mu svou "lepší tvář"? Tak s tím jsem právě skončila! Už nikdy víc! Takže mixuju ovocíčko, večer baštím saláty a rozšířila jsem své domácí sportovní vybavení. (Kde sakra skladujete podložku na cvičení? Ten krám se mi nikam nevejde :D).


 Pak taky čtu (a hlavně nakupuju nové knihy). Několik nových vidíte níž na fotce, snad se k nim co nejdřív dostanu. Chtěla jsem připravit další článek na téma "Něco nového pro mou knihovnu" ale uteklo tolik času a přibylo tolik knih, že bych ho sepisovala snad sto let ;o). A tak si budete muset počkat, až se knihami prokoušu a objeví se v sekci "Přečteno".


 No a nakonec taky dost slavím.. Ono je vlastně pořád co slavit a to mě bavit ;o). A tak se nebráním pozváním na oslavy, vymýšení dárků pro mé blízké a  jejich následnému balní. Fajn, přiznávám, že někdy nad vším tím krásným papírem, mašličkami a stuhami vyhraje papírová taška, ale kdo není jednou za čas trochu líný ;o). 

  Jak trávíte svůj volný čas vy? Nemáte nějaké tipy na domácí nebo venkovní cvičení? Uvítám cokoliv ;o).

PS: přečtené knihy budou příště ;o)
PPS: VESELÉ VELIKONOCE!!!!

foto moje

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)