Little Live Lady

Little Live Lady

5.8.15

Saky paky!

 Sbalím si zas jednou saky i paky, výčitky samosebou a rozpaky taky... Takhle nějak se to zpívá v písničce kapely Tři sestry. A já si pobrukuju s nima a těším se až budu mít (konečně!) zabaleno.
Snad už to bude brzy... Stejně jako spousta lidí se takhle v půlce léta balím na dovolenou... To je překvapení, co? ;o). Absolutní chaos a bordel se mi podařilo jakž takž zredukovat a tak jsem se rozhodla, že vás nechám nahlédnout jak to u mě momentálně vypadá a co čeká na zapakování. Takže dneska z trochu holčičího soudku ;o).



 Samo nesmí chybět oblečení, bez něj by to prostě nešlo.. Nebo jo? Plavky, sukně, šaty a pro jistotu lehký svetřík. Všechno hezky pověšené na mém vysněném štendru, který jsem si konečně pořídila. Mám tak přehled co k čemu sladím, kolik outfitů mám a jestli toho náhodou nemám moc. Co vám budu povídat, od pořízení fotky jsem pár kousků vyřadila ;o). Na jednom ramínku nesmí chybět kabelky, je to taková moje malá úchylka a aspoň tři se mnou rozhodně pojedou! No a pak taky můžete zahlédnout pár náhrdelníků na kterých taky trochu ulítávám... Aaaach, ženská marnivá :o).




 Nesmí chybět ani kosmetika - od opalovacích krémů přes kartáček na zuby a deodorant až po kartáč na vlasy a další vlasové produkty. Většinu věcí povezu v cestovním balení, oproti fotce jsem i šampon přelila do menší lahvičky a hned mám o kousek místa víc ;o). Naštěstí se nemusím moc omezovat, cestovat budeme autem, ale i tak bych s sebou nerada tahala spoustu zbytečností.

 No a co by to bylo za dovolenou bez knížky! Kromě oblíbeného Stephena Kinga se mnou pocestuje ještě několik časopisů a možná i nějaká ta křížovka ;o). Pas je další důležitou součástí mého balícího rituálu abez kterého se cestuje jen těžko. No a pár dalších cingrlátek se taky neztratí - naušničky a náramky obzvlášť v létě ráda často střídám, tak si jich musím vzít pořádnou zásobu!


 A nakonec něco pro nohy - tenisky na sport a i nějakou tu turistiku, sandálky s kamínky a třpytivé žabky pro parádu a růžové žabky na couračku k moři. Musím si ještě vybrat jednu barevnou variantu z mojí sbírky gumovek a to je pro dnešek asi vážně poslední a nejtěžší úkol ;o).
  
Kam letos vyrážíte vy? Kde jste byli? A co si s sebou vozíte? 
Přeju všem krásné léto a za nějaký čas zase ahooooj!

4 komentáře:

  1. Balení je sice záležitost která se pořad opakuje, ale nikdy se nestane rutinou... Je to někdy i adrenalin :) krásné léto , ja už jsem si svoje dovolené odbila....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrenalin... To je to pravé slovo :o). Já už jsem zase zpátky, ale myslím, že léto ještě není u konce! Takže si ho doufám pořádně užijeme :o). Děkuji za komentář a návštěvu :o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)