Little Live Lady

Little Live Lady

2.11.15

Super rychlé DIY (nejen) dušičkové věnečky


Dušičky.

Takový docela hezký lidový název.

Tenhle den, kdy se vzpomíná na zesnulé, věřící se modlí za zesnulé a je možné prolínání světů živých a mrtvých má svůj prapůvod kdesi v dobách Keltů a Slovanů..

To by bylo k historii asi tak všechno, máme 21. století a pokud někoho zajímá víc, dokáže si vyhledat (osobně jsem si o dušičkách přečetla tady a musím říct, že jsem zas o něco chytřejší ;o)).

Podle názvu se má jednat o super rychlé tvoření, takže i článek dnes bude super rychlý! 

Památku zesnulých obyčejně uctívám v průběhu celého roku (hlavně nemateriálně) ale z určitého zvyku i právě na dušičky. Dušičkové věnce několik let vyráběl můj dědeček, ale jelikož už není nejmladší, letos jaksi nejsou.. Nezbývalo mi nic jiného než naběhnout do obchodu.. a tam se zděsit! Nejen, že už všude straší vánoční dekorace, čokoládičky a balíčky, ale cena takového věnečku, který položíte na hrob vašeho blízkého (a který vám v lepším případě někdo ukradne až za týden) mě vážně překvapila. A tak jsem se rozhodla letošní věnečky vyrobit sama (mám to přece v genech, ne?!?). Nebyl čas dojet si vypůjčit materiál od dědy a tak jsem v obchodě nakoupila vše potřebné a doma posbírala pár maličkostí… A ty nejjednodušší věnečky jsou na světě!


Jak na nejrychlejší dušičkové věnečky vlastní výroby?

Potřebujeme:

  • slámový korpus
  • tavnou pistoli
  • umělé květiny
  • šišky, šípky, větvičky, dekorativní drobnosti… co dům dá!


A jak na to? Nejvíc jednoduše - všechno naaranžovat, rychle mrknout jak to vypadá a nalepit.


Fantazii se meze nekladou, samozřejmě je možné věnečky obalit chvojím, použít polystyrenové, drobnosti přidělat drátkem…

Ale tohle DIY mělo být přece super rychlé!
Pac a pusu D*

2 komentáře:

  1. Juuj pekné pekné :) ja takéto veci velmi rada ^_^
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o). Taky mám takové tvoření ráda, navíc mi přijde lepší cokoliv vyrobit než koupit, člověk aspoň dává i něco ze sebe...

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)