Little Live Lady

Little Live Lady

21.3.14

Tip na víkend - Dyzajn Market

Krásný páteční večer všem! 

Jak se po celém pracovním týdnu máte? 

 Dnes jen v rychlosti, čas mě tlačí a já bych vám toho chtěla tolik napsat... Tak příště ;o). A když už jsme u toho příště...

 Berte tenhle rychločlánek jako malou pozvánku na zítřejší Dyzajn Market na piazzetě Národního divadla v Praze. Já tam totiž zítra půjdu. A příště si tu o něm pokecáme :o). 
 
zdroj: http://www.dyzajnmarket.com/presskit/letak_dm-jaro_2014-digitalni.jpg


Dyzajn Market dává šanci pro zviditelnit se velké spoustě tvůrců. Ať už jde o módní návrháře, designéry, keramiky, kuchaře, prostě pro všechny tvůrčí duše, které se nebojí jít s kůží na trh. Na oficiální pozvánce se uvádí, že jde o prodejní výstavu autorské tvorby a s tím nejde než jen souhlasit :o).

zdroj: https://www.facebook.com/dyzajnmarket/photos_stream

  Akce začíná v 10:00 na piazzetě Národního divadla a určitě bude stát za to! Kromě spousty prodejních stánků si určitě budeme moct dát něco dobrého k jídlu i k pití, uvidíme módní přehlídky a určitě uslyšíme nějakou skvělou hudbu ;o).

Těsně před začátkem červnového Dyzajn Marketu už bylo  na místě hodně lidí :o)
A i takovouhle dobrotu jsem loni ochutnala :o)


 Tak se tam potkáme nebo taky ne, každopádně článek bude určitě začátkem příštího týdne! 

PS: oficiální stránky jsou http://www.dyzajnmarket.com/
PPS: je to vážně parádní akce, já se byla podívat asi třikrát, určitě doražte!
PPPS: fotky jsou ze stejné akce z loňského června ;o)
Poslední PS: omluvte prosím kvalitu fotek, byly pořízené ne úplně chytrým telefonem ;o)  

Užijte si nádherný víkend!

4 komentáře:

  1. Škoda že jsem tento článek nečetla včera :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí :o(. Každopádně jsem se tam byla podívat a připravuji článek, tak se budeš moct podívat aspoň trochu ;o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)