Little Live Lady

Little Live Lady

7.12.14

Holešovice Fashion Market 10

Krásnou neděli všem!



 Dnes vám tu chci ukázat pár fotek z Holešovice Fashion Marketu 10, který probíhal minulý víkend a na který jsem vás zvala tady. Na to, jak to na téhle akci už vypadalo se můžete podívat po kliknutí na štítek Holešovice Fashion Market - párkrát už jsme tam spolu byli ;o).



 Tentokrát jsem se byla podívat jen na skok v pátek odpoledne a celkem jsem to proběhla, zastavovala jsem se jen u obchodů, které jsem si dopředu vytipovala a kde mě něco zaujalo. Zase se tu sešla spousta prodejců, některé už znám, některé jsem objevila poprvé. Taky jsem zahlédla několik workshopů, moc se mi líbilo třeba vyrábění placek s vlastním motivem :o).



 Každopádně jak je takhle před Vánoci, nějak extra jsem neutrácela… Na jednu stranu musím říct, že tenhle druh nákupní akce je mi moc sympatický a ráda se potloukám mezi stánky prodejců. Na druhou stranu ale návštěvu dalšího marketu zvážím… Jde o to, že nepotřebuju tak často něco pěkného na sebe, nějaký doplněk, designovou vychytávku… Tentokrát jsem odešla dá se říct s prázdnýma rukama… Fajn, úplně prázdné nebyly, ale uznejte sami - čokoláda a zrcátko to není extra velký shopovací zážitek :D.



 Nechám vás teď už jen mrkat na pár fotek toho, co bylo k dostání, třeba vás to motivuje a příště vyrazíte sami ;o).



PS: nezapomeňte, že ještě pořád soutěžíme o předvánoční překvápko v krabici - TADY! :o)





















4 komentáře:

  1. Mě příjde že ty Holešovické markety jsou každou chvíli!Jak často se to vlastně pořádá? A PanMon na Tvých fotkách opět exceluje, jen se přiznej kolik ty už od něj vlastně máš věcí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš mě prokouknutou ;o). No schválně, odkud asi tak je to zrcátko, co jsem si na HFM pořídila ;o). Tuším, že tenhle market probíhá vždycky nějak po dvou měsících, začátkem roku bývá trochu mrtvo, ale pak to zase začne... A právě jak je častěji, člověk už neví co by kupoval ;o).

      Vymazat
  2. Aj tentokrát sme sa chystali a ani tentokrát nám to nevyšlo :D Snáď už konečne najbližšie :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palec ať to příště vyjde, pokud jste se ještě podívat nebyli, určitě budete mít oči vyvalené a nebudete vědět co dřív :o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)