Little Live Lady

Little Live Lady

14.12.14

Tip na dárek aneb Kuchařka plná vzpomínek

Krásnou adventní neděli všem!

  Dnes tu pro vás mám jeden tip na dárek, ať už pro sebe, nebo pro někoho jiného. Tipy na dárky se totiž podle mě nikdy neztratí ;o). Tenhle je tak trochu dámský... I když může se stát, že se nějakému chlapíkovi zalíbí... Tak mrkněte... Já tenhle dárek měla původně pro mamku, ta si ho ale koupila minulý týden sama (jako by nestačilo, že jsem jí nakupování čehokoliv zakázala - přesně jsem věděla, že to takhle dopadne - viď mami?!?) a tak nakonec poputuje k babi :o).



 Teď už k tomu o čem to dneska má vážně být - o krásné knize Kuchařka plná vzpomínek od Blanky Kovaříkové. Tyhle Vánoce jsem tak dobrá, že dárky se u mě zabydlely celkem brzy a já si tak stihla ještě počíst ;o). A nejen počíst, protože fotky a obrázky, které knihu doplňují jsou moooc hezké :o). Tahle kuchařka mě provedla celým stoletím české gastronomie, takže je rozhodně o co stát! 


 Nejsem si úplně jistá, jak moc využiji uvedené recepty (jak by řekla Carrie "V troubě mám svetry" ;o)). Tak jako uvařím, ale mám ráda taková ta jídla, co se skoro připraví sama a z celého vaření si nejvíc si užívám přípravy všelijakých oslav - miluju chystání jednohubek, různých pochutin a lahůdek... To jooo, to mě baví :o).


Každopádně čtení to bylo velmi zajímavé - moc mě bavilo dozvídat se o tom, které podniky byly populární před spoustou let, něco o jejich historii a vývoji. Trochu smutné je to, že všechny prošly znárodněním a ne všechny se pak zase vrátily zpět do zajetých kolejí... Moc fajn bylo taky dozvídat se podrobnosti o stravování a vztahu k jídlu našich známých herců a hereček. To vám je paráda... Když víte, že Stella Zázvorková byla velký gurmán a Jaroslav Marvan miloval kuchařské umění své ženy... Nádhera...


 Víc už vám nejspíš prozrazovat nebudu, pokud vás knížka zaujala, můžete jí koupit kdekoliv, mají ji snad všude ;o). Jo  aby toho nebylo málo - knihu vydalo nakladatelství, které se jmenuje Malý Princ. Potřebujete ještě nejaký důvod proč ji pořídit? :o)

2 komentáře:

  1. Tak to je velmi zajímavý nápad na dárek

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá vánoční giveaway
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2014/12/vanocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)