Little Live Lady

Little Live Lady

27.12.15

PF 2016

Moji milí!

Vánoční přání jsem letos absolutně nezvládla... A tak se to teď pokusím napravit péefkem... 

 Vánoční čas jsem letos trávila s rodinou a konečně po pár letech jsem se (téměř) odpoutala od všeho virtuálního. Říkám téměř, odepsala jsem na několik SMS zpráv, ale to už se asi v dnešní době ani nedá počítat.. ;o). 
 Není to tak, že bych na své přátele a na vás nějak zanevřela a vyloženě nechtěla s nikým komunikovat... Jen mi přišlo, že už toho všeho bylo letos dost a aspoň ty Vánoce bych mohla zkusit prožít ve sladké nevědomosti o mailu, Facebooku a všech ostatních vymoženostech.. 
 A světe div se, docela se povedlo! Malý absťák se sice dostavil, ale jedna fotka na Instagramu ho zahnala ;o). No jo, jsem už prostě "dítě moderní doby" ;o). 

 I tak bych vám ale do toho blížícího se nového roku chtěla přát, ať si mnohem víc užíváte života reálného (není trestné tohle na blog psát? :o)). Ať se vám splní všechny sny a přání. Ať jste zdraví. Šťastní. Spokojení. Milovaní. A ať je ten příští rok zalitý sluncem!

Pac a pusu D*


4 komentáře:

  1. Denčo, krásný nový rok i Tobě! Snad bude lepší, než ten letošní...Máš pravdu s těmi internetovými prázdninami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky doufám že bude lepší! Pac a pusu do lesa! PS: prázdniny doporučuju vyzkoušet ;o)

      Vymazat
  2. Každý potrebuje aspoň na chvíľu vypnúť od virtuálneho sveta a žiť v realite a tak prítomnosťou :) prajem ti všetko len to najlepšie do nového roku nech je čo najviac úspešný a krásny :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni moc děkuju a i já přeju aby byl ten nový rok co nejkrásnější! <3

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)