Little Live Lady

Little Live Lady

22.10.16

Harrachov


Není sever jako sever, ale ten náš - český - je báječný!



Pro mě osobně jsou srdcovka Krkonoše a liberecký kraj… Je tam tááák krásně! Všude zelené kopce (žádná středočeská placka), klikatící se silnice a sem tam koloušek nebo liška… To je splněný sen!

Je tam! Ten malinkej flek vzadu ;o)



Kdybych měla trochu vylézt z lesa zase mezi lidi tak mými městskými oblíbenci jsou Harrachov a Liberec. Dokonce Liberec je asi jediné město v naší republice, kde bych byla schopná žít. Neptejte se proč, prostě to takhle mám…




Sem tam se s Kubou vypravíme na menší dovču a z 90% se vracíme do Harrachova. Trávili jsme tady naší první společnou dovolenou - už je to strašně let, tenkrát jsme si s sebou vzali kola a Kuba tak aspoň věděl do čeho jde (samozřejmě jsem si rozbila hubu a nadávala jsem Xkrát jak dlaždič ;o)). I tak jsem si ale tohle místo oblíbila a (už bez kola) jsem ochotná se sem kdykoliv vrátit. Ani letošní rok nebyl výjimkou a já si říkám, že není od věci vám občas ukázat jak na takovéhle české dovolené umí být krásně - proto dnešní článek ;o).




Pokud se sem rozhodnete vyrazit mimo zimní sezónu a chcete si užít spíš pěší turistiku rozhodně doporučuju jít se podívat na Mumlavské vodopády. Pak taky na Čertovu horu (to je ta, na jejímž úpatí jsou můstky), na bobovou dráhu - dneska vás na ní i vyfotí - a nebo třeba do místní sklárny a pivovaru. Možností je tu spousta a pokud by vás čeština omrzela, je odtud kousek do Polska a Německa…




My většinou vyrážíme až po letní sezóně - není tu tolik lidí a i když mají některé restaurace zavřeno a připravují se na zimní sezónu tak dobré pivko a něco na zub tu člověk vždycky sežene ;o).


Kam rádi jezdíte vy? A kde si umíte představit žití a bytí?

Dejte vědět!

Pac a pusu D* 
 
Výhled z okna 100x jinak

2 komentáře:

  1. Presne na sever Čiech sa chcem ísť pri najbližšej možnej voľnej chvíli pozrieť! Díky za tip :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě můžu jen doporučit, je tam nádherně! :o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)