Little Live Lady

Little Live Lady

11.12.16

DIY drobnost pro radost


Krásnou adventní neděli!

S blížícími se Vánocemi začínám lehce vyšilovat, protože dárky, které jsem si vysnila pro své blízké jsou stále ještě všude, jen ne u mě doma kdy by měly být… Obchoďáky jsou nacpané zbožím i lidmi k prasknutí a mě se nechce nikde běhat, mačkat se a kdoví co ještě… Takže jsem pár dárků objednala přes internet a pár jich vyrobila sama. O některých vyrobených vám bohužel nemůžu říct (co kdyby tohle četl někdo, komu by ho pak přinesl Ježíšek!), ale o některých jo ;o).

3…2…1… Jdeme na to!

Na tohle malé DIY budete potřebovat následující:
  • barevný filc
  • bavlnky + jehlu
  • vatu
  • provázek/stuhu na případné poutko

 
Pokud budete vyrábět filcového ptáčka jako já, stačí vám vystřihnout si 2x tělo, 2x zobáček a 1x křídlo. Křídlo ozdobně prošijeme a zároveň vyšijeme oko ptáčka. Když máme hotovo, ozdobným stehem přišijeme křídlo na tělo ptáčka. Začneme sešívat části ptáčka k sobě. Nezapomeňte na zobáček - stačí jen ozdobným stehem sešít k sobě , vložit mezi přední a zadní část těla ptáčka a při sešívání přichytit. Stejně jako provázek nebo stuhu na zavěšení. Díly těla nesešijeme úplně - musíme ještě tělo vyplnit vatou. Můj ptáček bude sloužit jako jehelníček, proto ten provázek na zavěšení. Můžete si vyrobit cokoliv a může to mít jakýkoliv účel - jehelníček, dekorace, hračka pro mimčo… Je to jen na vás :o). Jakmile máme naplněno vatou, sešijeme zbývající část k sobě. A je to!


Snad se mi popis aspoň trochu povedl, mám pocit, že čím jednodušší věc na výrobu, tým větší problém mám s popisem… Taky se vám to stává?

Tohle mini DIY není náročné na výrobu ani na čas a tak vám může být užitečné nejen teď ve vánočním čase.
Pochlubte se mi, jestli něco podobného vyrobíte! :o)
Pac a pusu D*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)