Little Live Lady

Little Live Lady

18.12.16

DIY shopper bag


Vánoce už klepou na dveře, dárky mám (naštěstí!) všechny a uťapkaná po včerejším výletě do Drážďan vám chci dát ještě jeden tip na rychlé vánoční DIY.


Potřebujete: 
  • bílé nákupní tašky (dají se ušít, koupit téměř kdekoliv, objednat na netu…)
  •  fixy na textil
  •  … a spoustu fantazie!


Návod snad ani nemusím psát - vyhlédněte/vymyslete si jakýkoliv motiv a vrhněte se do tvoření!
Pokud si (stejně jako já) nebude jistí svým uměním, můžete si motiv předkreslit na papír, vložit ho do tašky a pak jednoduše obkreslovat.


Fantazii se meze nekladou, tyhle fešandy jsem tvořila vloni a letos už mám zase spoustu jiných nápadů jak by se daly ještě vylepšit. Dělala jsem tašky všechny stejné - bazalkové - a přibalila jsem je jako dárek mamince, mým Ženám a jedné další skvělé kamarádce. Až s odstupem mě zamrzelo, že nemám žádnou taky pro sebe a tak jsem si ji později vytvořila i sama sobě na míru ;o).


Tyhle tašky jsou praktické, krásné a když si s nimi chvilku pohrajete, budou třeba i podle přání obdarovaného ;o).

Těch pár dnů, které zbývají do Vánoc si doufám užiju v klidu a pohodě a vám všem přeju to samé!

Užijte si tvoření a příště zase ahoj!
Pac a pusu D*

2 komentáře:

  1. To je nádhera! Tyhle tašky miluju, jsou hrozně pohodlné a vejde se do nich snad vše. :) Nikdy mě nenapadlo, že bych si mohla vyrobit vlastní. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám taky moc ráda, jsou úžasně praktické :). Tak dej vědět až si třeba nějakou vyrobíš, jsem zvědavá :o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)