Little Live Lady

Little Live Lady

6.2.17

Přečteno: leden 2017


První letošní Přečteno.. A já ani nevím jak vás přivítat!

Tak tedy: vítejte!

Trocha srandy na začátek a teď už jedem absolutně vážně! Přečteno za leden? Dva kusy prosím. A to si člověk fandí jak když je venku hnusně zaleze s knížkou a za víkend natlačí aspoň tři.. Prd přátelé! Stránky hltám nejvíc v metru a v tramvaji a v nejlepším musím přestoupit, vystoupit, koukat na cestu.. Pfff… No, jsem optimista, lepší něco než nic… Jen mě trochu zaráží, že můj seznam "Chci si přečíst" se neustále rozšiřuje a v seznamu "Přečteno" toho zas tolik nepřibývá… A to si prosím říkám knihomol…
Konec keciček, pojďme se mrknout na ty dva kousky! Protože příště… Bude možná ještě hůř - rozečetla jsem asi nejobsáhlejší knihu v životě, tak snad ji za únor zmáknu!

Stephen King - Srdce v Atlantidě

Anotace:
Sbírka povídek Srdce v Atlantidě vyvolala zuřivé diskuze mezi příznivci Stephena Kinga považovaného za mistra moderního hororu. Jednotlivé příběhy se odehrávají v časovém rozmezí čtyřiceti let. Od začínajícího konfliktu ve Vietnamu, viděného očima univerzitního studenta, který má problémy se závislostí na karetní hře, až po následky, které tato válka zanechala v duši válečného veterána, snažícího se zapomenout na prožité hrůzy.
Srdce v Atlantidě je Kingova nová sbírka příběhů, jež jsou vzájemně - ať tak či onak - propojeny. Tradičně se zde prolínají prvky hororové s realistickými. Nic neubírá na vynikající pověsti a vyhledávanosti autora.

Co na to já:
Sbírka povídek jo… Při čtení té první jsem měla dojem, že se při psaní anotace někdo seknul a je to prostě jeden příběh. A vlastně jsem nebyla daleko od pravdy. Všechny příběhy jsou mezi sebou provázané a i když jsem se na začátku nemohla začíst, došla jsem do fáze, kdy se mi kniha těžce odkládala. I když jsou povídky seřazené od nejdelší po nejkratší (pokud se pletu prosím za prominutí, ale měla jsem ten dojem) neubírá jim to vůbec na intenzitě a dojmu, který ve vás zanechají. Mám pocit, že Vietnam a situace kolem něj se u nás až tak neřeší a tak tuhle knihu můžete brát třeba I jako doplnění znalostí… Každopádně báječný pan King, jako vždy, možná až na příliš nadpřirozené nadpřirozeno v první povídce… Ale to jsem celá já, potřebuju aby i neuvěřitelné věci působily alespoň trochu reálně… Já vím, že to nedává smysl… ;o)


Deborah McKinlay - Rendez-vous v Paříži

Anotace:
Když anglická čtenářka románů Eva Petworthová napíše úspěšnému americkému autorovi Jacksonu Cooperovi a pochválí mu scénu v jeho knize, oba zjistí, že sdílejí vášeň pro vaření. To zažehne vztah, který změní jejich životy. Přátelství se rozvíjí a navzájem si svěřují detaily svého života. Jack má barvité přátele a řadu mladých obdivovatelek, ale není spokojený. Eva měla chladný vztah ke své matce a nyní se snaží překonat napětí mezi sebou a svou dcerou, která se má vdávat. Eva a Jackson se sbližují stále více i přes velkou vzdálenost, která je odděluje. Radí si navzájem a snaží se překonat své problémy. Chtějí se poznat osobně, a tak vznikne nápad. Rendez-vous v Paříži. To je to správné místo pro dobré jídlo a snad i lásku

Co na to já:
Po vydatném díle jedna dietní romantika. Teda jak se to vezme, protože v téhle knize se dost vaří a jí… A vy tak musíte odolávat nutkavému pocitu jít něco uvařit, upéct a hlavně pak sníst… Podle názvu jsem čekala, že se bude příběh odehrávat v Paříži, představovala jsem si deštivá rána v kavárně s výhledem na rozlehlé ulice tohoto krásného města… A ono ne. Eva a Jack jsou každý na jiné straně oceánu během celého příběhu. Přesto, nebo právě proto, má spletitost jejich osudů své kouzlo. A I když konec nemá vyloženě happy end, o nic nepřicházíte. Milé a příjemné čtení, které máte za chvilku v sobě, ani nevíte jak.

A to je vše, přátelé!

Pac a pusu D*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)