Little Live Lady

Little Live Lady

23.1.17

Přečteno 2016 rekapitulace


Konečně je to tu! Rekapitulace 2016!


Celkem se mi v roce 2016 podařilo přečíst 33 knih. Asi si teď říkáte, že to není žádná sláva, ale já jsem spokojená. 
Na to, jak byl uplynulý rok v mnoha ohledech šílený a nepředvídatelný je to docela výkon, samotnou mě to překvapilo. Čtení totiž šlo v mnoha případech stranou, několikrát jsem se i tak trochu nutila a až s koncem roku mě to zas chytlo.. Tak snad to bude letos lepší :o).

O titul nejčastěji čteného autora se letos pere pan King s Candace Bushnell. Což je z extrému do extrému… Větší protiklad bych snad nevymyslela, ani kdybych chtěla :o). Od obou autorů jsem přečetla dvě knihy (jenom? Omlouvám se, pane Kingu…) a myslím, že v případě Candace už ani nic dalšího nepřečtu. Naopak další kingovky už se nemůžu dočkat :o).  Ostatní autoři jsou všichni zastoupeni jen jednou knihou, takže jaksi nemá smysl vytvářet stejný žebříček jako vloni.

Ale pár čísel si přece jen dáme:
  • Celkem přečtených knih: 33
  • Nejčastěji čtený autor: 1.-2. místo: Stephen King a Candace Bushnell - celkem 2 knihy od každého
  • Kniha s nejvyšším počtem stránek: Lars Kepler - Stalker - 600 stran
  • Kniha s nejnižším počtem stránek: Jaroslav Vrchlický - Rytíř Smil - 43 stran
  • Nejlepší kniha: jednu fakt nedám! Letos mě bavily spíš ponuré příběhy, takže určitě Syn, Temné kouty, Lotosové blues a z těch méně drastických Jíst, meditovat, milovat.
  • Nejhorší kniha: měla jsem relativně dobrý výběr a úplně špatná nebyla žádná z přečtených knih. Naštěstí!

Vypadá to, že takhle už je to vše! 

Pokud by vás cokoliv zajímalo, napište mi. A taky mi napište co vy a přečtené knihy za uplynulý rok.

V tom letošním bude klasické přečteno vesele pokračovat, takže další na řadě bude přečteno za leden 2017 ;o)

Pac a pusu zase příště! D*


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)