Little Live Lady

Little Live Lady

8.12.13

Adventní víkend



Tak tu máme už druhý adventní víkend. Odpočítáváte dny do Vánoc stejně jako já? 

Zapaluji druhou svíčku na adventním věnci a snažím se u toho zabalit nějaké dárky. 

Adventní věnec si každoročně zdobím sama a letošní rok nebyl výjimkou. Základ ze slámy oživený zelenými větvičkami z různých keřů a stromků mi připravil dědeček. Každý rok zdobí dušičkové věnce a vždy mi nechává jeden jen zelený, abych si ho mohla dozdobit sama na ten správný adventní. 


Jelikož mi letos připravil věneček větší, rozhodla jsem se ho ozdobit jednoduše - 4 mašličky, 4 dřevěná srdíčka, 4 poloviny skořápek vlašských ořechů a 4 svíčky. Na  výsledek se můžete podívat na fotkách :o). 


Svíčky jsou už z loňska, nepodařilo se nám je vypálit všechny a za celý rok se mi pro ně nepodařilo najít uplatnění. A hlavně se mi letos nepodařilo najít žádné, které by se mi opravdu líbily ;o). Tak jsem použila tyto staré znovu :o). 


A co váš adventní věneček? Máte nějaký? 

Přidávám ještě pár slíbených fotek ozdob na stromeček z GLASSORu, přišly perfektně zabalené a v naprostém pořádku. Dorazily v pátek a to jsem je objednávala ve středu! Takže super a pokud byste se rozhodli pro nákup, tak do Vánoc by vám objednávka určitě měla dorazit, mrkněte ;o). 


A teď už přeji hezkou neděli všem a těším se zase příště ;o).

2 komentáře:

Moc děkuji za milý komentář :o)