Little Live Lady

Little Live Lady

23.12.13

VVVV! - Velmi Veselé Vánoce Všem!

A jsem tu zpátky :o)

Doufám, že se někdo z vás přijde dnes nebo zítra (a nebo kdykoliv jindy) podívat na to, jak si předvánoční čas užívám u nás doma :o). A samozřejmě mě taky zajímá, jak to vypadá u vás, jak se máte, co děláte.. A tak ;o). 


si dnes po náročném pracovním dni jako první zapla světýlka na okně, aby mi zlatá srdce připomínala zlatá srdce mých milých, na které hodlám celé svátky aspoň myslet, když už je neuvidím ;o). 



Pak přišel na řadu úklid "na poslední chvíli" (všimněte si, že pod ozdobičkou je utřený prach ;o)) a patlání salátu. Obzvlášť na Vánoce jsem totiž klasik a tak nás čeká typická štědrovečerní večeře. Mimochodem, jak to podle vás sluší našemu ozdobeném stromečku s tím ozdobičkovým? Já myslím že moc!


Konečně jsem se taky dostala k tomu dát na stůl vánoční ubrus, to totiž u nás doma taky patří k vánoční klasice.. Jenže ubrus, ač vytažen vyvoněný ze skříně, zdál se mi být dost zmačkaný a tak jsem vytáhla žehličku... A spolu s ubrusem vyžehlila koš plný prádla. Když už to dělám, že... ;o). Na ubrusu se moc líbí i "houpáčkovi" z kůry, má prostě Vánoce rád jako já :o).


 A víte co ještě? Ježíšek u nás byl už dneska! Ale jen dobalit poslední dárky a dát na ně ty nejkrásnější mašle a cedulky, aby si je každý zamiloval a netrhal! (je jich přece škoda, necháme si i na příští rok ;o))


Jak od nás odlétal (nevím proč, ale podle mě Ježíšek prostě létá - máte to taky tak?) zahlédla jsem už jen jeho hořící prdýlku - asi to bude tím jak strašně moc pospíchal aby to stihl taky k vám :o).


Teď konečně popíjím skleničku šampaňského (jen jednu, možná dvě ;o)) a cpu se cukrovím. Zrovna z tohohle talířku jsem právě sezobla poslední perníček a pro dnešek končím! Jinak by mi na zítra nezbyl ani malinký drobeček ;o).


Když už se vám tu chlubím co všechno jsem dneska stihla, byla jsem si taky odpočinout u slečny co mi dělá manikůru a nechala jsem si zazimovat i nehty. Co vy na to? Já si říkám, že když už nepadá za okny, padá mi aspoň na prstech a jinde už vlastně ani nemusí ;o).



Poslední pohled věnuji části ježíškovské nadílky a vánočního stromku a už vám všem přeji jen ty nejkrásnější, nejšťastnější, nejpohodovější a prostě ty NEJ Vánoce!

PS: příští týden se nejspíš moc neuvidíme, každopádně se určitě máte zase na co těšit! D.
Follow my blog with Bloglovin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)