Little Live Lady

Little Live Lady

22.12.13

Blýskání na lepší? časy

máme poslední neděli před Ježíškem a já osobně se nemůžu dočkat úterka :o). Máte už zabalené dárky? A máte vůbec všechny pořízené? Já už mám všechny uložené do blýskavých i neblýskavých papírů, mašliček, sáčků a taštiček a náš stromek se nad nimi pyšně a ozdobeně nakrucuje. Ale to všechno uvidíte až zítra. Dnes si tu prohlédneme pár jiných blýskavostí ;o). Kdysi dávno jsme tyhle malé, příjemné a voňavé záležitosti s kamarádkou překřtily na "blyštěk na pyštěk" - volně přeloženo do češtiny se jedná o balzám nebo lesk na rty ;o). A my se tu teď spolu podíváme na pár posledních, které jsem si pořídila nebo mě jimi obdarovali mí drazí a milí :o). 


Jako první se pojďme mrknout na balzám na rty z H&M (ano, i tam se dá balzám koupit). Velvet Berry - taková malá "sametová bobulka" pro radost má krásný obal a stejně sametově růžový i obsah. Vůně je jemná, příjemná, nic přeplácaného. I konzistencí je fajn, rty po něm nejsou nijak ulepené, krásně se vstřebá. Takže "HMku" za něj palec nahoru, můžete udělat radost sobě (jako já) nebo někomu blízkému ;o).


Dvojici balzámků od BSQ můžete pořídit třeba tady. Berkeley Square je u nás značka zatím moc neprodávaná. Tedy nikde jsem na ni nenarazila a vždy jsem jejich produkty pořizovala na zahraničních serverech. Teď už je ale konečně i tady u nás a já vám jí můžu jen doporučit! Neodolatelné vůně, báječná konzistence a absolutní návykovost, to je to co mi poskytují nejen jejich balzámky, ale i parfémy, mýdla a další...

 
Balzám ze Sephory jsem si koupila úlně neplánovaně, pořizovala jsem tam nějaký dárek k Vánocům a padl mi do oka. Původně jsem myslela že bude nějak zbarvený, ale to jsem se spletla! Balzámek je bezbarvý, ale zato v něm jsou úplně mini třpytky a bodává tak rtům krásný lesk :o). Vedle položený "zázračný" kelímek z Oriflame mám od jedné z mých žen. Není to typický balzám na rty - dá se použít třeba i na suché lokty - ale jeho třešňová vůně i chuť mě svádí k používání hlavně na rty, je to prostě mňamka!


 
Na poslední fotce jsem k balzámkům připojila ještě fix na rty od NYC, který slibuje až 16ti hodinovou výdrž. Nemám vyzkoušenou takhle dlouhou dobu působení (zatím jsem ho kvůli výrazné barvě používala hlavně na večerní líčení, které jsem pak před spaním odlíčila) ale i tak mám pocit že by to stejně ustál ;o). Barva mi vždy drží i při pití a jídle, nerozmazává se a působí na mě vážně jako když fixem nakreslíte rty princezně v omalovánkách :o). Takže taky doporučuji ;o).

Tak, to je pro dnešek vše, trochu jsme před Vánoci odlehčili téma a tak se k nim zase zítra trochu vrátíme ;o). Krásný večer vám všem!











Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)