Little Live Lady

Little Live Lady

1.2.14

Jako ve Stepfordu

Dnes se zase vrátím ke knihám. A poprvé tu najdete i obrázky, které jsem nepořídila já svým foťákem, ale které jsem našla na internetu. Podle mě tematicky zapadnou, ale konečný úsudek nechám na vás ;o). 


Právě jsem dočetla knihu Stepfordské paničky od Ira Levina (napsal třeba Rosemary má děťátko a několik dalších knih). Něco vám to říká? Ano, je to i ten film s Nicole Kidman v hlavní roli Joanny. Nebudu tu prozrazovat jak kniha končí, ani jaký děj se odehrává, jen můžu říct, že konec knihy je jiný, než ten filmový. Vlastně celá kniha je trochu jiná než film, byl očividně točen pouze "na motivy", ale rozhodně to neznamená, že kniha nestojí za přečtení! 

Trocha perel pro Stepfordskou paničku :o)
A jak by jí slušel řetízek s "tou paní od Tiffanyho"?



Čtení mě přivedlo na otázku, zda se vůbec na světě najdou muži, kteří by vážně toužili mít doma "robotku"? Krásnou, starostlivou, pečující o domácnost, stále usměvavou a nikdy neprotestující loutku? Já si myslím, že rozhodně ne, stejně tak jako by se takový styl života nelíbil nám ženám. Nejsem žádná feministka nebo tak něco, ale pokud si knihu přečtete nebo pustíte film, budete vědět jak to myslím ;o). Podle mě je právě jedinečnost, osobitost, originalita a rozdílnost od všech ostatních to, proč nás muži milují :o). Co myslíte vy? Mohlo by něco tak "perfektního" jako Stepford vážně fungovat? I kdyby to bylo třeba naopak? 


Co mi ale při čtení knihy hlavně přišlo na mysl, byly krásné šaty a la 50. léta, které ve filmu všechny paničky nosí. Tenhle styl je totiž bezvadný. Ženský, přitažlivý a elegantní. Prostě krása! Líbí se vám tak jako mně? 

 O módu se celkově hodně zjímám a miluju cokoliv starého a starobylého - dnes taktně označovaného jako retro nebo vintage. 

Máte taky v oblibě retro? Nebo radši něco Futuristického? Dejte vědět ;o) 

Obrázky jsem načerpala z těchto stránek: 
buffalo.edu
dietheartnews.com 
thechroniclesofs.blogspot.com 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)