Little Live Lady

Little Live Lady

26.2.14

Uprostřed...

Přeji vám všem krásnou středu!

  Dnes jsme někde uprostřed pracovního týdne (aspoň my co pracujeme od pondělí do pátku) a já tu pro vás mám trochu pokoukání. 

 Sama totiž ve středu bývám tak někde uprostřed... Nabitá energií po víkendu, ale už se těšící na ten následující :o). A tak vás nebudu zahlcovat hromadami textu a nechám vás trochu nahlédnout...

 Nahlédnout na pár mých fotek z Instagramu, kde se objevuje jediné - nebe. Je totiž neuvěřitelně fotogenické (na rozdíl ode mě :o)). Některé fotky už jste tu mohli zahlédnout v "toulavých" postech, ale některé jste ještě neviděli.. Tak mrkejte, odpočívejte a pokud taky instagramujete sledujte mě @little_live_lady. Pokud ne a máte "chytrý" telefon, stáhněte si ve svém obchodě aplikaci, případně sledujte přes http://instagram.com/.

PS: všechny fotky jsou focené mnou, mým Samsung Galaxy S Advance a upravené pouze přes Instagram :o)

PPS: užijte si krásný zbytek týdne, brzy se zase uvidíme :o)


9 komentářů:

  1. Woow, nebe umí opravdu kouzlit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí i někomu dalšímu co vše se dá vidět, když člověk zvedne hlavu :o)

      Vymazat
  2. Moc děkuji, budu se snažit o čím dál lepší :o)!

    OdpovědětVymazat
  3. Wow moc krásné fotky, úplně mi zvedly náladu :))

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. :o) a přitom mezi mraky prosvítalo sluníčko :o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)