Little Live Lady

Little Live Lady

8.2.14

O ničem :o)

Krásnou sobotu všem! Jak se máte? 

jsem dnes už od rána pozitivně naladěná a mám prostě ze všeho radost. Dnes pro mě sluníčko svítí, ptáčci zpívají a kytičky voní ;o). Nebudu tak psát o ničem moc přemýšlecím, jen si tu spolu hezky sobotně odpočineme. 


Takže uvařit kávu / čaj / kakao / grog nebo cokoliv jiného co máte rádi a jdem se jen tak flákat! Já jsem si uvařila čokoládové cappuccino a přikusuju k němu grahamovou sušenku. A něco vám povím - na to, jak to má být zdravá záležitost je vážně výborná ;o)! 


Cappuccinu se nejvíc líbí v hrnečku s Medvídkem Pů a Prasátkem a tak už se ani neodvažuji ho popíjet z nějakého jiného. Hrnečků mám totiž velkou zásobu, je to jedna z mnoha věcí pro které mám slabost.. Možná se na ně někdy podíváme blíž ;o). 

Na tenhle víkend jsem si naplánovala maximum odpočinku a dělání věcí které mám ráda. Dnes začnu návštěvou u rodičů mého drahého K., protože jeho maminka měla v týdnu narozeniny. K. pro tu příležitost pořídil v květinářství nádhernou, skoro luční květinu a dokonce ani nezapoměl na mě a přinesl mi jednu růžičku :o). Ještě že ho mám :o). 


Na zítra už mám připraveno spoustu čtení. Nakupuji pořád nová čísla časopisů a přitom ještě nemám přečtená ta stará... Taky se vám to stává? Zároveň mám rozečteného báječného Pana Kinga a od jeho knih se často nemůžu odtrhnout. 


Aby toho čtení na mě nebylo moc, mám v Elviskovi připravenou desku, vybalím vosk od Yankee Candle, zavřu oči a budu jen odpočívat... 


Jaké máte plány na víkend? Pochlubte se mi!
 A ať už jsou jakékoliv, pořádně si víkend užijte!

4 komentáře:

  1. Jee,ty mas stejny gramec jako Viv!:)A ten hrnecek medvidka Pu je sladky,miluju Prasatko:o) Ja mam a jeste budu mit vikend nechutne pracovni,muj muz opet nestiha se zakazkou tak od rana makame jak dasi..Ted je vzacna chvile na obed a odpocinek a zase trada..Takze ti ten Tvuj klidny vikend hrozne zavidim..Uzij si ho dosytosti,mas krasne plany!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elvinku, tak doufám, že vám to jde od ruky a už máte hotovo! Protože jste jistojistě nejšikovnější :o). PS. gramofon je báječný a za báječnou cenu se dá sehnat na alza.cz ;o)

      Vymazat
  2. Také miluju dny,kdy sluníčko svítí jen pro mně! A časopisy... nooo ty čtu nejraději naložená ve vaně plné teplé vody a pěny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeju co nejvíc takových dnů! A i těch ve vaně, my ji bohužel nemáme, tak si můžeš užívat i za mě ;o)!

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)