Little Live Lady

Little Live Lady

7.9.14

Liebster Award Tag

Krásnou neděli všem!

Abych řekla pravdu, nějak netuším co úvodem napsat... Ale tak jdu to nějak zkusit, že jo!

 Byla jsem Miss Alexy ze stejnojmeného blogu http://missalexy.blogspot.cz nominována na vyplnění tagu Liebster Award. Samozřejmě jí chci poděkovat nejen za nominaci, ale i za příležitost prozradit vám něco nového o sobě... ;o).

 Chvilku jsem rozmýšlela, zda tento tag vůbec budu publikovat, nicméně po uvážení jsem si řekla proč ne... Pravidla jsou následující:

1 . Poděkuj blogerovi, který Tě nominoval.
2 . Napiš 11 faktů o sobě.
3 . Odpověz na 11 otázek, které jsi dostala.
4 . Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, aby odpověděli na Tvých 11 otázek
.


 Co se týká pravidel tak mi to nedá, budu trochu rebel a bod č. 4 tak u mě nečekejte. Nominovat nikoho nehodlám, nicméně pokud by měl kdokoliv z čtenářů zájem tento tag na svém blogu zveřejnit nic mu v tom nebrání a směle do toho!


11 FAKTŮ O LITTLE LIVE LADY
  1.  Jsem narozená ve znamení Lva a i když na horoskopy nevěřím, charakteristika tohoto znamení na mě sedí dokonale!
  2.  Ráda trávím čas tak jak chci já - nesnáším, když mě někdo do něčeho tlačí.
  3.  Nesnáším přetvářku, lži a lidskou blbost.
  4.  Jsem strašný sběratel - knih, šminek, kosmetiky, krabiček, sešitků, šperků, parfémů, kabelek, bot, prostě všech zbytečností, bez kterých se člověk obejde ;o)
  5.  Miluji rychlá auta...
  6.  ... ale nemám řidičák (už se na tom pracuje ;o))
  7.  Mám "jen" střední školu (obor oděvnictví).
  8.  Miluji mého drahého K., našeho Myšáka, svou rodinu a přátele.
  9. Miluji knihy.
  10. Mám nadváhu...
  11. ... ale konečně chodím cvičit a snažím se jíst tak nějak normálně :o)






ODPOVĚDI NA OTÁZKY NOMINUJÍCÍ BLOGGERKY


1.      Popiš se třemi slovy.
      Usměvavá, šílená, přátelská. 

2.      Co bys udělala, kdybys vyhrála 10 milionů Kč?
    Jak jednoduché... Ihned dovolená - kamkoliv; bydlení - pořídit, zařídit; rodina - podarovat. A kdyby mi něco zbylo dám výpověď a otevřu vysněnou kavárnu :o). 

3.      Kdyby sis mohla vybrat, v jaké době bys ráda žila a proč?
    První republika. Ten kulturní i sportovní rozmach... Ta spousta možností... Nádherné oděvy a doplňky. Úžasný design. Hned bych to všechno brala, kouřila bych cigarety ze špičky, nosila šaty se spoustou cingrlátek a popíjela šampáňo v kabaretech a klubech... Ale v téhle době se mi taky nežije špatně :o)
4.      Do jaké filmové hrdinky by si se chtěla převtělit?
    Nejspíš do žádné. Mám svůj život natolik ráda, že si jiný představit neumím. A i když je mi spousta filmových hrdinek sympatická, s žádnou bych neměnila.
5.      Kdybys byla na den mužem, co za tři věci bys udělala?
      Tak jako první bych se šla vyčůrat někam ke stromu :D. Já prostě těm chlapům tohle strašně závidím :D. No a dál... Šla bych asi s klukama na pivo a třeba zahrát si hokej. Podle mě máme dneska stejné možnosti jako chlapi, tudíž mě nic zas až tak vyjímečného nenapadá...
6.      Kterou nadpřirozenou vlastnost bys ráda ovládala?
    Schopnost přemisťovat se z místa na místo. Jako Arabela pomocí prstenu... Prsten bych mít nemusela, ale když jinak nedáte.... Tak já si ho teda pořídím :o).
7.      Jaký by měl být Pan Dokonalý, aby si získal tvé srdce?
      Takový, jaký je teď.
8.      Jak by mělo vypadat tvé ideální rande?
      Ehm, nějak netuším, nejsem úplně romantický tip a na rande tak úplně taky nechodím (dá se tomu po x společných letech ještě říkat rande? :D)
9.      Kdyby to šlo, kde bys byla ráda právě teď?
      Pod slunečníkem na pláži s koktejlem v jedné ruce, knihou ve druhé a nohama v rukách maséra :o).
10.  Jakou vlastnost bys chtěla na sobě změnit a proč?
     Impuls. Jsem šíleně impulsivní a všem okolním podnětům se rychle poddávám. Takže mě lehce vytočíte, ale i rozesmějete. Nicméně věřím, že pro mé okolí to není nic moc příjemného...
11.  Kde se vidíš za deset let?
    Těžko říct. Nejspíš přijde rodina. Ráda bych už měla tu kavárnu. A spokojené blízké kolem sebe.

A to je vše, přátelé :o)

8 komentářů:

  1. Deni, já chci taky kavárnu. Mimo jiné...:) Až budeš hledat obchodní partnerku, dej vědět :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji chci "mimo jiné" :o). Tak já si tě píšu do deníčku a něco vymyslíme ;o)

      Vymazat
  2. Ty jsi tak strašně sympatický člověk! Úplně se usmívám, když čtu Tvé články!! Hrozně hezké odpovědi a to takové Tagy moc nevyhledávám! :) Taky bych podnikala až bych brečela, nejraději bych žila ve 20tých letech v USA a nejvíce na mě sedí charakteristika blížence, i když horoskopy nemusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdybys viděla jak se teď usmívám já :o). Co usmívám, směju se od ucha k uchu :o).
      Chvilku jsem přemýšlela, jestli zrovna tag je něco pro mě, ale nakonec jsem si říkala proč ne, sranda přece musí být ;o).
      A 20.léta v USA... To zní taky moc dobře, aspoň bych se za tebou mohla letět podívat... I když co to plácám, musela bych se plavit... A to by taky mohlo být fajn :o)

      Vymazat
  3. Chlapům to jejich čůrání taky závidím :D Super tag
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle se prostě maj, to mi nikdo nevymluví :D. Děkuju :o)

      Vymazat
  4. aj ja by som chcela Arabelin prsten :)
    Inak pozyvam na giveaway o prirodnu kozmetiku SKIN IN BLOSSOM, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, podle mě je ze všeho nejlepší... Kdykoliv, kamkoliv... Prostě splněný sen :o).
      Moc děkuji za pozvání :o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)