Little Live Lady

Little Live Lady

8.2.15

Láska


Láska je ten nejkrásnější cit, co může člověk v srdci mít.


 Kdysi dávno jsem od jedné z prvních lásek dostala svíčku s tímhle nápisem. Nevím kdo ho vymyslel, ale něco na tom přece jen bude :o). První láska už je dávno za mnou (nějak toho nejkrásnějšího citu rozdával až moc a hlavně všude jinde :D) ale tahle větička mi v hlavě zůstala.


zdroj
 Láska nás provází celým životem. Od početí až do smrti. A pokud někoho neprovází, je mi to opravdu líto. Je toho tolik, co člověk může milovat! A náš život by byl bez lásky tak prázdný! Nějak se dnes nechci pouštět do hlubších rozborů, spíš vás jen chci navnadit k zamyšlení nad všemi těmi druhy lásky. Ano, díky blížícímu se Valentýnu, mi tohle téma přišlo aktuální. 
A rovnou odpovím na možnou otázku - ne, s Kubištou ho neslavíme :D. 

zdroj

 Nějak ani jeden nemáme potřebu slavit různé svátky, které ostatní berou jako samozřejmost. Neslavíme výročí - abych byla upřímná, vlastně ani nevím kdy ho máme. A možná že jsem za těch X let co trávíme spolu dostala párkrát pusu pod rozkvetlou třešní. Ale nejsem si jistá :D. Tyhle věci nás nějak nechávají chladnými. Důležitější pro nás pro oba je to, že se na sebe můžeme spolehnout. Že ten druhý tu pro nás vždy je. A že jsme tak trochu každý součástí toho druhého. A o tom je u nás doma láska. Ne o plyšácích a hordách růží. 

zdroj

 Každý máme právo na to nastavit si vlastní pravidla, vlastní způsob toho, jak budeme lásku dávat najevo a jak ji mezi sebou budeme sdílet. Nenechte se v lásce nikdy nikým omezovat. Nenechte nikdy nikoho stavět mantinely. Žijte s láskou po vašem!



 Co všechno miluju já jste se mohli dočíst už tady. Nerada bych se letos opakovala, vše je stále stejné, tak nakoukněte ;o).


A za domácí úkol mi řekněte, co milujete vy ;o)

6 komentářů:

  1. Moc hezky napsané. Mám to nastavené podobně. Valentýna nijak nemusím, raději se celý rok "starám" o to, aby můj partner byl spokojený a věděl, že ho miluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak je to podle mě správné :o). Tak ať o sebe navzájem pečujete ještě hooodně dlouho :o)

      Vymazat
  2. Miluju rána, kdy se probouzím a zjišťuju, že mě objímá, i když ještě spí..
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uuuu... Teď jsi mě úplně dostal... A o tom to má být!

      Vymazat
  3. To je krásně napsaný! Přesně tak, taky doma nemusíme tyhle svátky, kdy by se "mělo" udělat tamto či ono, když člověk někoho miluje a chce udělat radost, udělá to kdykoliv jindy v roce a ne na povel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně? Neumím si vás dva představit, jak slavíte Valentýna :D. Přesně moje řeč, tyhle akce na povel taky úplně nemusím :o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)