Little Live Lady

Little Live Lady

24.4.16

Boty boty botičky


Boty boty botičky…

Věrné služebnice nás všech. A nebo o nich platí omílané dobrý sluha, špatný pán?

Těžko říct.. V mém případě to asi bude to druhé. Abych to uvedla na pravou míru nikdy, zdůrazňuji NIKDY – jsem na boty nebyla zatížená.

Nepotřebovala jsem spousty párů, designů, druhů. Prostě nic. A byla jsem spokojená.

Třeba takhle – stačily mi jedny tenisky – jaro, léto, podzim, zima – cokoliv se v nich dalo zvládnout. Plus do velkého vedra jedny žabky.

Taneční jsem odtančila v jedněch lodičkách. Jo, akorát na věneček jsem si pořídila bílé páskové sandálky k bílým šatům by černé lodičky vypadaly vážně hodně blbě.

Asi v 15ti se má sbírka bot nepatrně rozšířila nejnutněji jsem potřebovala oranžové Steely, které nahradily mé oblíbené tenisky takže zase jaro, léto, podzim, zima.

Absolutně nemám zdání kdy se tohle všechno vytratilo a kdy nastoupilo šílenství, obsese a závislost.

S přibývajícím věkem sleduji, že se postižení ještě prohlubuje a botiček se mi líbí čím dál tím víc O to horší je, že ujíždím na lodičkách, sandálkách na podpatku a podobných, v Praze těžko nositelných zázracích.
Teda takhle, Praha za to nemůže, ale já bych se prostě v některých zabila tak po dvaceti metrech.
Nebo bych musela všude jezdit taxíkem. A přiznejme si, že na to prostě nemám.

Ani to mi ale nebrání po nějakých nových kráskách toužit, kroužkovat si je v časopise a trávit hodiny jejich hledáním a prohlížením na internetu… Nemluvě o tom, když vejdu do nějakého obchodu s nejépe koženou obuví… To je pak taková nádhera… A ta vůně… Aaaach :o)

A teď mě v tom prosím nenechte a koukejte mě ujistit, že v tom nejsem sama!

Pac a pusu D*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)