Little Live Lady

Little Live Lady

15.6.16

Václav Zapadlík - Benzínové opojení


Ahooooj!

Dneska vás sice zdravím vodáckým pozdravem, ale hovory o lodičkách nečekejte.. Ehm, už podle názvu článku, že jo… No nic..

Je to asi měsíc, co jsem navštívila skvělou výstavu v pražské výstavní síni Mánes. Samozřejmě mě napadlo, že bych vám dala vědět, ale jelikož jsem tam (klasicky) byla v poslední možný termín… Už by to nedávalo smysl. A tak vás tam vezmu aspoň virtuálně. Odpouštíte mi, že jo? :o)

O jakou výstavu šlo? Kdo je Václav Zapadlík?
Ve zkratce: Václav Zapadlík je jedním z nejznámějších českých malířů, jehož specializací (jestli se to tak dá nazvat) jsou malby historických vozidel. Používá celou řadu technik (já mám moc ráda jeho akvarely a olejomalby) a musím říct, že jeho obrazy jsou dokonale autentické - máte pocit, jako byste před namalovaným autem stáli, slyšeli jeho motor, cítili vůni benzínu… Pokud je na obraze publikum nebo dav lidí, určitě je prozkoumejte podrobněji - pana Zapadlíka mezi nimi totiž jistojistě najdete ;o).
Na téhle výstavě - kromě obrazů - dominovaly i historické vozy jako takové, promítal se film o díle pana Zapadlíka a já měla to štěstí, že jsem si s ním mohla i potřást rukou a nechat si podepsat pár pohledů a kalendář ;o).

Pokud by se podobná výstava někdy v budoucnu v Praze opakovala, pokusím se vám dát vědět, ten zážitek byl dokonalý!

A teď už jen citát nakonec a kuk na fotky!
 
"Svět je plný klenotů, ale ty co taky vrčej,
ty jsou ty nejkrásnější." 
Václav Zapadlík
 

Pac a pusu D*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)