Little Live Lady

Little Live Lady

10.7.16

Přečteno: červen 2016


Krásné vyhřáté odpoledne!

Vracím se dnes s pravidelnou knihomolí dávkou! Knížek tentokrát moc není (jen dvě, no fakt), ale lepší něco než nic ;o). Červen byl pro mě hlavně o lítání venku, akcích s přáteli a na čtení jsem si chvilkama ani nevzpomněla.. Občas jsem vyluštila křížovku, sbírala jsem třešně a jahody, flákala se u nás na vsi (jo, i z města jsem se dostala ;o)) a snažila jsem se hlavně odpočívat a dostat se do psychické pohody.. Což se mi snad i povedlo! :o)

Nebudu to už moc okecávat, tenhle článek je přece o přečtených knihách a ne o všem okolo..

Takže jdem na to!

Candace Bushnell - Deníky Carrie B.

Anotace:
Než Carrie vzala útokem New York a vstoupila na společenskou scénu, byla nenápadná a docela obyčejná dívka, která dospívala v menším městě ve státě Connecticut. Carrie líčí zážitky ze svého závěrečního ročníku na střední škole, rodinné zázemí, vztahy s přáteli, první lásku i tajné sny o budoucí kariéře. Ona a její nejdůvěrnějšíítelkyně tvoří nerozlučnou partu - ovšem pouze do okamžiku, kdy na scénu vstupuje Sebastian Kydd, nepředvídatelný a okouzlující ničema. Carrie se vrhá po hlavě do vztahu, o jakém vždycky snila a který v jejích představách ke studentskému životu neodmyslitelně patří. Poté, co ji zradí její nejlepšíítelkyně, však odloží pověstné růžové brýle a přestane být důvěřivou naivkou. Jak se školní rok chýlí k závěru, uvědomí si, že je čas začít usilovat o to, po čem odjakživa toužila.
 
Co na to já:
No, prostě a jednoduše - Sexu ve městě není nikdy dost! I když… Tahle knížka je bohužel jen slabý odvar všeho ostatního. Tak trochu návrat do puberty.  Čtení je to příjemné, oddychové, nenáročné… Ale taky nemastné, neslané. Příhod ze střední máme každý dost (a věřím, že v 99,9% daleko vtipnějších a pošahanějších), první pusy, lásky a sex už taky máme všichni za sebou (vyveďte mě prosím kdyžtak z omylu) a už na tom asi není moc co rozebírat. Pokud v sobě nemáte lahev sklenku vína a sentimentálně s kámoškama nevzpomínáte na to, co všechno vás v tomhle směru v životě potkalo. Číst to před X rokama, byla bych asi víc odvařená, ale dneska bohužel slabší průměr.


Elizabeth Gilbert - Jíst, meditovat, milovat

Anotace:
Elizabeth Gilbertová má vše, co se od moderní ambiciózní Američanky očekává: manžela, dům a úspěšnou kariéru. Jenže místo aby se cítila šťastná a naplněná, ji pohlcuje panika, zoufalství a zmatek. Odhodlá se tedy k radikálnímu kroku a úplně sama se vydá na roční pouť kolem světa. V Itálii studuje umění rozkoše, učí se italsky, flirtuje, nezřízeně hoduje a přibere deset nejšťastnějších kilogramů svého života. V Indii absolvuje čtyřměsíční duchovní cestu do vlastního nitra, na níž nechybí ani tak zdánlivé protiklady jako je vztek, transendentální meditace, černý humor, mantry a vize. V Indonésii, kde se stane žačkou svérázného starého šamana, pak hledá svůj konečný cíl: rovnováhu, schopnost vybalancovat svůj život mezi světským potěšením a pravou zbožností. Pokud jste se i vy někdy vzbudili s naléhavou touhou změnit sebe i celý svůj život, je pro vás tahle kniha tou nejlepší inspirací.

Co na to já:
Názory na tuhle knihu se dost různí. Já ji koupila náhodou, když jsem se procházela po knihkupectví a co vám budu povídat, byla za výhodnou cenu… Doma v knihovně pak na přečtení čekala asi půl roku. Nejspíš musela nastat vhodná doba, ale nakonec jsem se do ní pustila… A nelituju! Okamžitě po přečtení jsem jí zařadila na svůj seznam oblíbených knih a plánuju se k ní zase vrátit. Příběh mě okouzlil, dostal,… Říkejte tomu jak chcete, ale já rozhodně patřím do skupiny lidí, kteří tuhle knihu milují ;o). Nebyla bych to já, kdybych si nejvíc neužívala pasáž věnovanou Itálii - Liz sice za pobyt tady přibrala 10 kilo, ale já z téhle části knihy cítila ohromné štěstí a uspokojení. Indie a Indonésie mě dostaly upřímností, přístupem, a takovým neuvadajícím pocitem, že je všechno správně a tak jak má být. Sama jsem překvapená jak moc se mi kniha líbila a jsem zvědavá, co si o ní myslíte vy!


 Pro dnešek je to vše, právě dočítám jednu kingovku a chybí mi už jen pár stránek ;o)
 
Pac a pusu D*

2 komentáře:

  1. Jíst, meditovat, milovat jsem koupila mé mámě a to na základě filmu, který jsem zbožňovala. Sama jsem knížku ještě nečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju si jí přečíst, já čekala dokud jsem nedočetla a až pak jsem se podívala na film... A jako většinou (aspoň já to tak mám) byla kniha lepší ;o)

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)