Little Live Lady

Little Live Lady

24.7.16

Legendy 2016


To bych nebyla já, aby se tu zase nedalo podívat na nějakou tu auto-moto akci ;o).

Sezóna je v plném proudu a jak tak koukám, tyhle "autočlánky" se tu začínají objevovat čím dál častěji. No, snad to nebude na škodu a snad vás to ještě baví… Já osobně si nemůžu pomoct, ale spousta věcí kolen aut mě baví, láká a každou podobnou akci si nadmíru užívám! I moje práce něco společného s auty… Ale o tom třeba někdy jindy. Teď je tu totiž zase jedna čumenda!

Letos jsem opět navštívila Legendy v areálu PN Bohnice a tak se tu můžete podívat na "pár" fotek ;o). Akce to byla skvělá, lidí spousta, aut spousta, motorek spousta… Krásné počasí (fajn, v sobotu přes den padalo průběžně asi pět kapek deště a v neděli jsem extra zmokla, ale i tak ;o)), skvělí přátelé a nádherná podívaná. To vše v jednom víkendu, co víc si přát :o)
Areál byl velice přehledně zobrazený na mapce - co jsem hledala, to jsem lehce našla. Stánků s občerstvením bylo dostatek, rozmístěny byly po celém areálu a tak (jako loni) nehrozilo, že budete mít žízeň a než dojdete ke stánku a vystojíte frontu pravděpodobně omdlíte. Takže rozhodně všechny palce nahoru pro pořadatele!

Na pár fotek z loňského ročníku můžete mrknout tady a teď už jdeme na ty letošní!

PS: Díky mému kamarádovi Michalovi za svezení v offroad zóně, byl to skvělý zážitek!

Pac a pusu D*












Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)