Little Live Lady

Little Live Lady

22.8.16

Nepečený dort s jahodami


Ahoj všem!

Netradičně v pondělí si tu dáme něco na zub (co určitě všichni znáte), ale myslím, že takhle v létě není od věci si to trochu připomenout ;o). Jelikož moje trouba stagnuje, odmítá péct (co víc - odmítá se vůbec otevřít, mrcha jedna) jsou pro mě jedinou variantou na něco sladkého ke kávě všechny možné i nemožné nepečené dorty a dortíky. Ne že by mi to úplně vadilo, nejsem typická hospodyňka co musí mít nutně napečeno a navařeno... I tak mám ale někdy na něco sladkého chuť… Poslední dobou je mou oblíbenou záchranou mugcake a nebo tahle nepečená záležitost se sušenkovým základem, mňam! Tak se pojďte podívat jak na to ;o).

Budeme potřebovat:
300g kakaové bebe sušenky
100g máslo
500g tvaroh
400ml smetana ke šlehání
200g moučkový cukr
25g želatina
1 ks citron
200g jahody
100g jahodové želé

A takhle se to dělá: 
  • Kakaové sušenky pomocí mixéru rozšmelcujem na prášek, přidáme rozpuštěné máslo a promícháme. Připravíme si formu na pečení (já mám kulatou silikonovou), vyložíme ji papírem (nebo freshkou) a navrstvíme sušenkový základ. Odložíme do lednice aspoň na hodinu.
  • Želatinu si připravíme podle návodu na obalu. Tvaroh smícháme s moučkovým cukrem, přidáme předem vyšlehanou šlehačku a smícháme dohromady. Přidáme šťávu z jednoho citronu, želatinu a ještě promícháme. Navrstvíme na sušenkový základ a znovu odložíme do lednice ztuhnout.
  • Jahody nakrájíme na tenké plátky, které poklademe nahoru na tvarohovou vrstvu. Zalejeme je připraveným jahodovým želé. Zase dáme do ledničky a nejlépe druhý den všechno sníme ;o).

U nás teď přes léto strašně frčí, zrovna dneska jsem zase kousek měla :). A co vy, jak v létě (ne)pečete?

Pac a pusu D*




 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)