Little Live Lady

Little Live Lady

26.8.16

Výzva - Blogerky.cz - produkt měsíce - Priessnitz


Krásný večer všem!

Poprvé v životě jsem se zúčastnila výzvy na portálu Blogerky.cz. Myslím, že v blogosvětě nemá moc cenu tenhle portál představovat, asi ho všichni dobře znáte ;o). Já už tady mám účet strašně dlouho, jen jsem do teď tenhle portál spíš ignorovala a šel trochu mimo mě… Až do začátku srpna. V mailu se mi objevila klasická info zpráva, která chodí tuším každý měsíc (možná týden?) a snad poprvé jsem narazila na něco, co mě zaujalo…

Bude to znít asi trochu divně, ale byla to výzva s produktem Priessnitz Mazání na žíly a cévy De Luxe. Úplně vidím, jak si ťukáte na čelo ;o). ALE! Asi před dvěma roky jsem si vyvrkla levý kotník a od té doby hrozně bojuju s tím, že mi pořád otéká. Teď přes léto je to samozřejmě zas o něco horší a já tak hledám únik skoro v čemkoliv. Za tu dobu už jsem toho vyzkoušela docela dost - Ibalgin gel na otoky (ten by se ale neměl používat dlouhodobě), nějakou spešl mastičku od Kuby co dostal po zlomenině (asi pěknej srágor, měla jsem po tom vyrážku), plno dalších mastí a jiných blbin, ledovat, mít nohu nahoře… No asi až na odvodňovací čaje všechno…


Pak mě jedna kamarádka přivedla na myšlenku špatně proudící lymfy… Pořídila jsem super fusekli, ve které se vám nohy potí asi tisíckrát víc než normálně a co myslíte… NIC! Očividně máme problémy s otoky nohou v rodině, mamka má taky levý kotník větší než pravý a babička s tím taky měla problém… Já se s tím ale nechci smířit, protože to fakt není hezký a tak vymýšlím jak na to, aby kotník splask a byl tak rozkošnej jako ten na pravý noze ;o). To je (dost dlouhej) úvod k tomu, proč mě tahle výzva zaujala.

Tramtadadá, najednou koukám, v mailu zpráva že mě vybrali a žádost o adresu, kam mi mají produkt poslat. Pecka! Přišlo mi plné balení (nevím proč jsem čekala nějakou menší verzi) a já se vesele pustila do mazání.

Přibližně polovinu produktu mám spotřebovanou a myslím, že už o něm můžu něco málo říct i vám ;o). Nemažu nakonec jen kotník, ale i podkolenní jamky, kde mám problém s takovýma těma mini žilkama. Nejsem si úplně jistá, jestli je rozdíl vidět, ale já mám prostě lepší pocit (snad to není placebo efekt).


Mazání má gelovou strukturu oranžové barvy (když jsem to viděla poprvé, trochu jsem se lekla, aby to nedělalo fleky, ale nee, nedělá :o)). Při mazání já osobně cítím i takový trochu chladivý efekt (není to jako u klasické chladivky, ale rozhodně je to příjemné). Dokonce jsem tak šikovná, že problémová místa mažu večer po koupání a pak zase ráno, než vyrážím do víru života ;o). A můžu říct, že podle mě to funguje!

Ze začátku jsem měla pocit, že mě místa, kde jsem gel nanesla bolí, že je víc cítím a že je to snad ještě horší. Nicméně tenhle pocit mě asi po třech dnech přešel a dostavil se daleko lepší, takový úlevný. Kotník mám jakoby "lehčí", sice mi pořád otéká, ale řekla bych, že to není taková tragédie jako dřív… V práci bohužel celý den sedím, takže večer mám někdy nohy takový fujtajbl, ale v momentě kdy vylezu ze sprchy a máznu je mě tenhle pocit přejde a jsou zas jako nové.

Jsem mile překvapená a děkuju portálu Blogerky.cz za možnost se něčeho podobného zúčastnit.

Nemyslím si, že by se tu články podobného druhu měly začít objevovat, nicméně je to další zajímavá zkušenost a (naštěstí) jde o něco, co mi fakt udělalo radost.
A o tom to přece má být!

Co vy a nohy? Otékají vám? Nebo jste pořád v pohodě a vůbec s něčím takovým problém nemáte?
Pac a pusu D*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milý komentář :o)