Little Live Lady

Little Live Lady

16.1.17

Dresden 2016


Přeju všem krásné pondělí!

Doufám, že jste do nového týdne vykročili správnou nohou!

Právě teď sněží, já sedím v teple domova, poslouchám Sinatru, pálím asi milion svíček a i když už je půlka ledna pryč a Vánoce byly skoro před měsícem (!), mám tak trochu vánoční náladu…
A jelikož jsem hlava děravá a lemra líná (nebojme se nazývat věci správnými jmény ;o)) pořád jsem vám tu neukázala pár fotek z předvánočních Drážďan! Takže dneska je konečně ten pravý čas!
Do Drážďan vyrážíme každý rok pravidelně už asi pět let a já tuhle teď už tradici absolutně miluju! Co mě na tom baví nejvíc? Čas, který trávím s lidmi, které miluju. Dokonalá atmosféra. Bezkonkurenčně nejlepší svařák. Spousta výborného jídla. A většinou je to jeden z nejvtipnějších dnů celého roku.
Nebudu vám tu vykládat kam chodíme, kam máte jít ani kam nikdy nemáte vlézt… Je 21. století a tohle všechno najdete na netu. Protože kdybyste ho neměli, nečtete ani tenhle článek ;o).
Pokud by vás ale cokoliv zajímalo, dejte vědět do komentářů, na mail, kamkoliv…

Teď už jen pár fotek a zase někdy přijďte :o)

Pac a pusu D*


2 komentáře:

  1. Každý rok si říkám, že tentokrát se před Vánoci do Drážďan konečně podíváme... A pokaždé to nějak zazdíme. Tak snad letos...? :-D
    Mimochodem - nevím, co přesně je to v tom kornoutku pocukrovaného... Ale dostala jsem na to děsnou chuť :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe určitě doporučuju, je to kousek a je tam nádherně... Rozhodně to letos musí vyjít ;o).
      V kornoutku jsou takové mini koblížky, nebo aspoň těsto jako na koblížky, jen to není plněné - což jsme se dozvěděli až po koupi... A je to škoda! I tak ale byly viikající a měli jsme co dělat aby byl prázdný :o).
      PS: taky jsem to musela mít když kolem nás prošla paní s kornoutkem :D

      Vymazat

Moc děkuji za milý komentář :o)